Vi tager dine data og din databeskyttelse alvorligt. Vi behandler persondata, og har vedtaget en række politikker, der fortæller dig, hvordan vi behandler dine data.

Tobias-Skolen er dataansvarlig for de oplysninger, vi indsamler om dig, og vi sikrer, at dine persondata behandles i overensstemmelse med lovgivningen.

Alle personlige informationer, som du afgiver til Tobias-Skolen, vil kun blive brugt i henhold til

Denne version af Tobias-Skolens privatlivspolitik er sidst opdateret i maj 2020

Tobias-Skolens privatlivspolitik

Tobias-Skolens privatlivspolitik beskriver, hvordan vi indhenter og beskytter personlige informationer, som du afgiver til os via vores hjemmeside www.tobias-skolen.dk - eller via login til sider for studerende på Tobias-Skolen.

Vi vil løbende opdatere vores privatlivspolitik efter behov, og vi opfordrer dig til løbende at
holde dig opdateret vedrørende vores privatlivspolitik ved at besøge denne side.

Erklæringer om fortrolighed og samtykke for studerende & undervisere

Tobias-Skolens samtykkeerklæring

Tilmelding til nyhedsbrev - Sådan bruger vi dine oplysninger.

For at give dig optimal information om Tobias-Skolen gemmer vi de informationer, som du giver, når du tilmelder dig vores nyhedsbrev.

Tobias-Skolen følger FaDPs etiske retningslinjer.

I tillæg hertil har Tobias-Skolen sine egne etiske retningslinjer, der gælder for medarbejdere samt studerende og graduerede Spirituelle Integrative Krops- & Psykoterapeuter samt Spirituelle Integrative Terapeuter. Du kan læse Tobias-Skolens etiske retningslinjer herunder.

Galleri

Retræter

PORTEN TIL SJÆLEN - HVEM ER DU?

Læs om indhold og hvornår næste intro-dag er

Gratis Intro-dag

Invitation til gratis introduktionsdag

VERDENS BEDSTE LEVEBRØD