Om Tobias-Skolen

Tobias-Skolen værner om den enkelte elev

Skolens mission er at uddanne Spirituelle Integrative Krops- & Psykoterapeuter med et sundt fundament i egen Krop, Sjæl & Psyke, en solid faglighed og, som vægter etik i deres arbejde. Tobias-Skolen er af FaDP godkendt som Reg. Psykoterapeutuddannelsessted.

Skolens idegrundlag

Vælg din psykoterapeut- uddannelse med hovedet og hjertet. Læs om menneskesyn og etik og få indblik i, hvad medlemskabet af FaDP betyder.

Tobias-Skolens Logo

Tobias-Skolens logo bruges aktivt i uddannelsen. Logoet symboliserer det holistiske menneskesyn & den spirituelle livsanskuelse.

Leder & undervisere

Tobias-Skolens undervisere uddanner Psykoterapeuter, der kan arbejde med det hele menneske
- i Krop, Sind & Sjæl

Lene Ince

Jeg glæder mig meget til at tage imod på en af vores  intro-dage.

Galleri