Psykoterapeutstuderende på skolen

Som psykoterapeutstuderende på Tobias-Skolen, møder du medstuderende, der har hver deres unikke personlige historie og bagage. Skønne mennesker med en mangfoldighed af erhvervsmæssige og uddannelsesmæssige baggrunde, lige fra ufaglærte til ingeniører, pædagoger, sygeplejesker og psykologer. Fælles for dem alle, er lysten og viljen til faglig fordybelse, personlig vækst - individuelt samt i nær relation med en gruppe.

En uddannelse med bredde og dybde

PsykoterapeustuderendeTobiasSkolen0 srcset largeEn del af vores elever har tidligere arbejdet med mennesker på den ene eller anden måde. De har måske oplevet, at de rammer, de hidtil har arbejdet under har været begrænsende, i forhold til den dybde, de gerne vil have ind i arbejdet med mennesker, og finder derfor valget om en psykoterapeutuddannelse nærliggende.

Vi har ligeledes studerende, som ikke tidligere har beskæftiget sig med mennesker, men som hele tiden har følt sig trukket i den retning og nu er klar til det skift.

Andre af vores studerende har kortere alternative uddannelser bag sig og ønsker at bruge psykoterapeutuddannelsen, til at samle deres kompetencer og fordybe sig yderligere.

Find din terapeut

Thomas Kirkevang

¡Ofrezco terapia en español! Er du faret vild? Møder du de samme mønstre igen og igen i dine rel...

Hvad siger eleverne