Artikelserier & værktøjer

Her kan du læse de 4 artikler af Lene Ince, samt benytte dig af de tilhørende værktøjer til gavn for din psykospirituelle vækst.

STILHEDEN - PORTEN TIL SJÆLEN

Det er i det lille øjeblik hvor vi bliver helt stille, at vi kan høre sjælens stemme, og intet bliver det samme igen. Om at genfinde stilheden og om at bruge retræter som mulighed for at tage kvantespring.
Men hvordan gør vi sindet stille og hvordan kan vi lære at skelne imellem egoets vilje og sjælens vilje? Hvordan får vi øje på samt udfolder den livsopgave, der set fra det spirituelle livssyn er vores mission i denne inkarnation?

ARTIKLER & VÆRKTØJER

TOBIAS-TRÆET - DIN INDRE VÆKST

Tobias-Træet - Vækst, Trivsel & Harmoni. Med træet som metafor og forståelsesramme, bliver du ført igennem dit univers fra rod til krone. Værktøjet er en meditation og en tegneterapeutisk proces.

ARTIKEL & VÆRKTØJER

PERSONLIGHEDENS & SJÆLENS LIVSPROCES

Personligheden fungerer som "sjælens beholder" igennem livet. Artiklen her beskriver livsprocessen i personlighed og sjæl og værktøjerne giver anvisninger på kreative og meditative øvelser.

ARTIKEL & VÆRKTØJER

Lene Ince

Lad dig inspirere af artiklerne her.

Gratis Intro-dag

Er du interesseret i at vide mere om uddannelsen til Spirituel Integrativ Krops- & Psykoterapeut, kan du her læse mere om, samt tilmelde dig en af vores gratis introduktionsdag

Find din terapeut

Marianne Kaufmann