MIN TERAPI

Jeg tilbyder terapi som tager udgangspunkt i det hele menneske – krop, sind og ånd.

Jeg vil stille mig selv til rådighed for en autentisk og engageret relation med rum til terapeutisk forandring. Uanset hvilke udfordringer du står overfor, vil jeg bistå dig med ressourcer og nærvær i din rejse gennem dit livs udfordringer, og mod det der er sandt for dig - dine drømme, din kraft og dit potentiale.

OM MIG

Mit navn er Mads Lyhne.

På vejen mod arbejdet som terapeut har jeg været omkring mange arbejdsområder fx som arkitekt, fotograf samt kystlivredder og supervisor hos Trygfondens Kystlivredning. Fælles for mine erfaringer er, at jeg altid har lært, at jeg interesserer mig mest for kontakten til andre mennesker. I mit virke som arkitekt fandt jeg, at en god forståelse for arkitektur, kræver en god forståelse for mennesker, og sidstnævnte var faktisk min største interesse – at arbejde med menneskelig natur og vores velvære.

I mit virke som terapeut ligger jeg stor vægt på nærvær og intuition, og at skabe et trygt rum.

KLINIKRUM

En session ved mig vil foregå i min hjemmebyggede terapivogn i landlige omgivelser – et rum dedikeret til helingsproces.

Egå

"3. års studerende"